Известие

Collapse
No announcement yet.

Английски - Италиански части

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Английски - Италиански части

    Здравейте,

    идвам сега от сервиза на Тани под моста на Драган Цанков.
    Там ще сменям ангренажен ремък. И като почна да ми смята частите - там 2 ролки, водна помпа, ремъка, работата - цялото нещо ми стъпва към 300 - 300 и нещо. Първо това като цена ОК ли е?

    И второто ми питане е, поръчах им да слагат италиански части защото са по ефтини от английските. Голяма ли е разликата в качеството и колко като километри да очаквам от тях?

    Трето питане, крайно време е да се образовам, че за дребни неща да не давам пари по майстори. Та питането е да ми препоръчате литература? Нещо книга, наръчник, с картинки, схеми и тн.

    ПС.
    Имам климатроник, но не тръгва, преди седмица работеше, но сега въобще не духа. Проблема във фреона ли е, или нещо по електрониката? И как да го проверя?

    Благодаря ви предварително за помоща!
    Alfa Romeo 145 1.6 16V TSpark '98

  • #2
    Re: Английски - Италиански части

    Първоначално публикувано от pent
    Здравейте,

    идвам сега от сервиза на Тани под моста на Драган Цанков.
    Там ще сменям ангренажен ремък. И като почна да ми смята частите - там 2 ролки, водна помпа, ремъка, работата - цялото нещо ми стъпва към 300 - 300 и нещо. Първо това като цена ОК ли е?

    И второто ми питане е, поръчах им да слагат италиански части защото са по ефтини от английските. Голяма ли е разликата в качеството и колко като километри да очаквам от тях?

    ПС.
    Имам климатроник, но не тръгва, преди седмица работеше, но сега въобще не духа. Проблема във фреона ли е, или нещо по електрониката? И как да го проверя?

    Благодаря ви предварително за помоща!
    Ooooo колега аз там като си маркирах колата и питах в сервиза то тия че ти свалат кожата.......намя смисъл взимат много....
    98` Alfa Romeo 145 1.4i 16V Twin Spark 103 mad italian horses...

    Comment


    • #3
      Re: Английски - Италиански части

      Първоначално публикувано от pent
      Здравейте,

      идвам сега от сервиза на Тани под моста на Драган Цанков.
      Там ще сменям ангренажен ремък. И като почна да ми смята частите - там 2 ролки, водна помпа, ремъка, работата - цялото нещо ми стъпва към 300 - 300 и нещо. Първо това като цена ОК ли е?

      И второто ми питане е, поръчах им да слагат италиански части защото са по ефтини от английските. Голяма ли е разликата в качеството и колко като километри да очаквам от тях?
      300лв ми се струва оптимистично малко, ако ти смени всички ролки по ангренажа, водната помпа , и поне ивичния ремък.

      освен това 16в туинспарковете изискват специализирани инструменти за зацепване на ангренажния ремък, и поне моя съвет е да отидеш в специализиран сервиз на Алфа Ромео - Вантотрейд или Александър ауто (ако решиш да станеш член на Клуб Алфа Ромео - БГ ще ползваш и отстъпки на споменатите места)

      а смяна на филтри, масла ? това също е нещо, което трябва да предвидиш. виж си нивото на маслото в скоростите, за да няма изненади после (както стана при мен)
      '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
      '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
      '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

      Comment


      • #4
        Мисля другата седмица да отделя за смяна на филтри и масла. Какви ще ми препоръчате. Човека в Тани ми препоръчва някакви полусинтентични за 50лв.? Добра цена ли е това? А нещо специално при избора на филтър? Чувал съм че някои слагат добавки към маслата за да върви по-добре, препоръчвате ли го?

        А за членството, мисля да стана член, защото наистина искам колата ми да я пипат хора които разбират. А иначе Вантотрейд убиват с цени!

        Поздарви на всички!
        Alfa Romeo 145 1.6 16V TSpark '98

        Comment


        • #5
          Абе 4овек ходи в Вантотрейд да ти сменят вси4ко с истински 4асти и с истинско масло а не некви незнайни 4асти и масла Да нема после ама те смениха тва ама........
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от pent
            Мисля другата седмица да отделя за смяна на филтри и масла. Какви ще ми препоръчате. Човека в Тани ми препоръчва някакви полусинтентични за 50лв.? Добра цена ли е това? А нещо специално при избора на филтър? Чувал съм че някои слагат добавки към маслата за да върви по-добре, препоръчвате ли го?

            А за членството, мисля да стана член, защото наистина искам колата ми да я пипат хора които разбират. А иначе Вантотрейд убиват с цени!

            Поздарви на всички!
            абе вантотрейд не винаги убиват с цени, зависи как и с кой ше идеш
            а в александър ауто е по евтино и хората си разбират от работата

            алфа ромео и "кой и да е" сервиз, е едно много опасно съчетание

            масло Тутела Имола пълна синтетика е един добър избор като съотношение цена/качество
            '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
            '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
            '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

            Comment


            • #7
              Съвет от патил. Много внимавай кой ти сменя ремъците и ролките че аз май затова после правих ремонт. Масло е хубаво да е или тутела или селения, че алфичките са си малко капризни от към тази част. Филтрите не са много скъпи, но провери и поленовия защото обикновенно никога не е сменян. А за климатика така е трудно да се каже може само фреон да няма ама знаеш ли, отиди примерно в Импас 56 и ще ти кажат.

              Comment

              Working...
              X